Vampire: Bloodline
Wciel się w Wampira w świecie Meridian.



Forum Vampire: Bloodline Strona Główna Postać Klany
Obecny czas to Wto 12:28, 22 Kwi 2025

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat
Autor
Agnes
Administrator



Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Wto 15:55, 07 Mar 2006

Wiadomość
Klany
Trzynaście opisanych dalej klanów wywodzi się od Przedpotopowych i są to jedyne znane prawdziwe klany. Choć często wspomina się o Baali, gdyż owi wyznawcy zła nie są klanem pełnej krwi, a ich niewypowiedziane i nie podlegające kontroli bestiarstwo sprawia, że powinni być wykorzystywani wyłącznie jako postacie "Narratora". Gracze wybierać mogą z przedstawionych 13 klanów.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Agnes

Autor
Agnes
Administrator



Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Wto 16:20, 07 Mar 2006

Wiadomość
Assamici
"Śmiertelni powracający z krucjat przynieśli wiele opowieści z Ziemi Świętej: niektóre dotyczyły zgrai fanatycznych zabójców. Europejczycy ukuli dla tych bezgłośnych morderców określenie assassin. Kainici znali już jednak podobne lecz dużo poważniejsze zagrożenie płynące z Arabii - klan diabolistów-Assamitów."

"Wampiry Zachodu spotkały Assamitów na długo przed krucjatami. Neiktórzy twierdzą, ze zdobywcy ruczający na Wschód - jak choćby Aleksander - byli pinkami Kainitów, którzy bali się tego klanu. Plotki twierdzą, że Assamitów ścigano ze słusznych powodów, bowiem próbują się oni udoskonalać przez praktykowanie diabolizmu."

"Zgodnie z naukami Assamitów, każdy musi dążyć do obniżenia swego pokolenia, by zbliżać się do Kaina przez to do nieba. Najlepszą, oczywiście, metodą jest diabolizm. Mordowanie jest po prostu skutkiem ich filozofii, dlatego niejako z konieczności poznają jego tajniki. Zaczęli nawet przyjmować do innych Kainitów opłacane krwią zlecenia na zabójstwa. Choć honorowe zasady każą im bronić swoich współbraci z klanu, to nie mają żadnych oporów przed zniszczeniem obcego wampira."

"Krucjaty obudziły ostatnio falę gwałtownych działań Assamitów. Wielu członków klanu widziało jak ich trzody i ludzkie rodziny cierpią z rąk maruderów armii Zachodu, dlatego teraz pragną zemsty. Jako że korzenie islamu tkwią na Bliskim Wschodzie, a fala pożogi z Zachodu wciąż się zbliża, Assamici są, bardziej niż kiedykolwiek, gotowi na upuszczenie Europie szerokiego potoku krwi; zakontraktowanego czy nie - bez znaczenia."

Przydomek: Saraceni
Wygląd: Nie widziano nigdy Assamity, który pochodziłby z innej sfery kulturowej niż Wschód - klan tworzą Arabowie, Maurowie i im podobni. Z tego powodu większość wyróżnia się cechami Saracenów - ogorzała cera, orle rysy, ciemne włosy i oczy. W odróżnieniu od pozostałych Kainitów nie robią się po śmierci bledzi, a wręcz przeciwnie, ich skóra wraz z wiekiem ciemnieje - najstarsi członkowie klanu mogą być niemal mahoniowi.
Schronienie: Starsi klanu mieszkają w Alamut, twierdzy umieszczonej wśród szczytów górskich, gdzieś w Azji Mniejszej. Nowicjusze działający w Europie wybierają na schronienia najbardziej niedostępne i odosobnione miejsca.
Pochodzenie: Klan długo obserwuje potencjalnego nowicjusza, zanim pozwoli go Przeistoczyć. Choć czasem okoliczności sprawiają, że tworzenie potomków musi odbywać się w pośpiechu, to Assamici wolą odczekać okres uczniowski. Najczęściej uczą inicjowanego (zwanego fida'i) przez siedem lat, choć czas ten zależy od potrzeb. Jedyną rzeczą, której żaden Assamita - Rodzic z pewnością nie pominie podczas edukowania potomka, jest lojalność wobec klanu.
Kreacja bohatera: Assamici nie Przeistaczają kobiet i ludzi Zachou. Równie często wybierają matematyków, poetów czy naukowców, co żołnierzy i złodziei. Ich Postawy z konieczności ukrywają prawdziwe ja. Nie ma określonych najważniejszych Atrybutów. Umiejętności to często Zdolności pierwszego rzędu. Popularne Cechy Pozycji to: Mentor (rodzic) i Pokolenie (często dzięki diabolizmowi). Właściwie wszyscy Assamici podążają Drogą Krwi.
Klanowe Dyscypliny: Akceleracja, Niewidoczność, Śmierć.
Ułomności: Zgodnie z prawami klanu wszyscy Assamici muszą oddawać swym Rodzicom dwudzestoprocentową daninę ze zdobytej krwi. Dodatkowo, praktyki Assamitów powodują, że każdy rytuał czy użycie Nadwrażliwości mogące wykrywać diabolistów, wskaże właśnie na nich, nawet jeśli nigdy nie posmakowali krwi innego wampira.
Organizacja: Na szczycie hierarchii Assamitów znajdują się mistrzowie - Starzy Ludzie z Gór. Wampiry tego klanu są niewiarygodnie lojalne wobec siebie, a cała organizacja działa z zadziwiającą skutecznością. Jeśli nie pomoże nacisk klanu kładziony na cnotę, odpowiedzialności i ktoś źle wybierze fida'i, może oczekiwać gniewu starszych.
Cytat: Milcz i uspokój się, mój wrogu. Mą ręką kieruje Przeznaczenie, a ty nie plamisz honoru, ulegając potężniejszemu przeciwnikowi.

Stereotypy

*Brujah - Gdyby pozostali nauczycielami i nie chwytali za broń, bylibyśmy przyjaciółmi.
*Gangrel - Nie masz chwały w przemianie w potwora, wszystko jedno jak dobrze zabijasz
*Kapadocjanie - Tacy magowie nie powinni istnieć. Obrażają Allacha swymi czynami.
*Lasombra - Widzę ich ręce kierujące krucjatami. Są nam winni wiele krwi.
*Malkavian - Dawaj jałmużnę szaleńcom, tak napisano. Ale pamiętaj, że ich myśli są słabe i ułomne.
*Nosferatu - Czyż nie powiedziano, że deformacja to znak zatrucia duszy? Zniszczenie każdego z tych żałosnych potworów byłoby oddaniem im wielkiej przysługi.
*Ravnos - Psy bez honoru. Z pewnością nawet krew mają zatrutą.
*Toreador - Osiągnęli pewnie prymitywne oświecenie, ale są absolutnie słabi.
*Tremere - Ci czarownicy myślą podobnie jak my.
*Tzimisce - Są zniekształceni, samolubni i prymitywni. Nawet Gangrele są bardziej ludzcy od nich.
*Ventrue - Poznali położenie Alamut i mogli obiegać Orle Gniazdo. Wstyd, że zawsze przegrywali.
*Wyznawcy Seta - Nie boję się węży, nawet tych, które chodzą jak ludzie.
*Baali - Nie chcemy się na nich mścić ani nie uważamy za groźnych. Ale nie można dopuścić, by synowie Szejtana osiągneli swój cel.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Agnes dnia Śro 14:14, 08 Mar 2006, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Agnes

Autor
Agnes
Administrator



Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Śro 14:14, 08 Mar 2006

Wiadomość
Brujah
"Brujahowie są wspaniałymi mędrcami - wojownikami, zawsze dążącymi do doskonałości umysłu i ciała. Starsi klanu wspominają Złoty Wiek i z bólem opowiadają o upadku Kartaginy. Ostatecznym celem Brujahów jest stworzenie lepszego miejsca, w którym wampiry wszystkich rodzajów mogłyby koegzystować w pokoju i i dostatku."

"Niestety, najbardziej bolą rany po zniszczonych marzeniach. Klęska Kartaginy podsyciła tylko ich nienawiść, a odmowa wzniesienia się ponad stan obecny wyrażona przez pozostałe klany pozostawiła w ustach gorycz. Więc walczą. Stają przeciw Ventrue za zniszczenie Kartaginy, walczą z Lasombra za wspieranie ułomnej teraźniejszości, atakują Tremere za zabicie Saulota - listę można by ciągnąć w nieskonczoność. Brujahowie zawsze znajdą sobie jakiś powód do walki."

"Obecnie w klanie Brujah panuje rozłam. Członkwoei nie mogą się zgodzić co do kierunku zmian i rozwoju, czyli w istocie kłocą się o cele, do których będą dążyć. Część chciałaby stworzyć społeczeństwo, które mogliby w pokoju współtworzyć śmiertelnicy i Kainici, podczas gdy drudzy postulują pozostanie w cieniu i równość między Kainitami, ale zwierzchność względem ludzi. Dodatkowo, członkowie klanu Przeistaczają teraz równie dużo żołnierzy jak i myślicieli czy filozofów, przygotowując się do zapowiadanych walk. Klan wierzący w harmonię rozszczepia się pod ciężarem własnej metamorfozy."

"Choć struktura klanu cierpi z powodu wewnętrznego rozkładu, Brujahowie stają po stronie pobratymców, gdy tylko pojawia się taka potrzeba. Prawie wszyscy Rodzice traktują potomstwo z większym szacunkiem, niż można zaobserwować to w innych klanach. Do tradycji Brujahów należy podejrzliwość względem obcych, ale jeśli zasłuży się na ich szacunek, stają się najwierniejszymi (i najbardziej naiwnymi) przyjaciółmi, jakich można sobie wyobraźić."



Przydomek: Zeloci
Wygląd: W większości przypadków Brujahowie są szczupli o orlich rysach. Do Przeistoczenia wolą wybierać nowicjuszy, których ciała i umysły są bliskie perfekcji, ale obecne czasy zmuszają ich do obniżenia tych kryteriów. Silnie identyfikują się ze śmiertelnymi; nowicjusze starają się ubierać tak, jak czynili to za życia (lub przynajmiej wyglądać możliwie najnormalniej).
Schronienie: Brujahowie zamieszkują dowolne miejsca, choć większość wybiera schronienie w pobliżu ludzi. Utrzymują też swe ludzkie rezydencje (jeśli je posiadają), a w rzadkich przypadkach mieszkają wspólnie w miastach.
Pochodzenie: Brujahowie szukają myślicieli i tych, którzy są niezadowoleni ze społeczeństwa, które ich otacza. Przyjęty w ich szeregi rzemieślnik może być niepiśmienny, ale musi potrafić sprawnie artykułować myśli. Wojownik, kandydat do Przeistoczenia, poza sprawnym machaniem mieczem powinien wykazać się umiejętnościami myślenia, strategii i planowania. Brujahowie cenią egalitaryzm, więc przyjmą każdego, kto wyda się wartościowy - zarówno kobietę jak i mężczyznę, sługę jak i arytoskratę.
Kreacja bohatera: Brujahowie często pełnią w życiu rolę żołnierza lub intelektualisty, choć mogą mieć praktycznie dowolne pochodzenie. Obecnym centrum potęgi klanu jest Hiszpania i wielu nowicjuszy tam się właśnie urodziło. Łaczy ich pragnienie ujrzenia, jak obecny stan przeradza się w coś rzeczywiście ażnego. Mają zwykle agresywne lub dynamiczne Natury i Postawy. Atrybutami pierszoplanowymi staja się zwykle Fizyczne lub Umysłowe, tak jak Talenty czy Wiedza najważniejszymi Zdolnościami. Często w Cechach Pozycji mają Sprzymierzeńców, Świtę lub Trzodę. Większość podąża Drogą Człowieczeństwa lub Niebios.
Klanowe Dyscypliny: Akceleracja, Potencja, Prezencja
Ułomności: Członkowie tego klanu wpadają w szał znacznie szybciej niż inne wampiry. Oczywiście Brujahowie całkowicie temu zaprzeczają; prawda jest taka, że stają się nad wyraz drażliwi (aż po granicę szałi), kiedy tylko poruszy się ów temat.
Organizacja: Brujahowie starają się samodzielnie radzić sobie z problemami, ale w potrzebie zawsze mogą liczyć na współbraci. Członkowie klanu zamieszkujący dany region zbierają się okazjonalnie na narady, dzielą się nowinami i roztrząsają konkretne, bieżące sprawy. Spotkania takie rzadko rozwiązują omawiane problemy - najczęściej kończą się kilkoma zapewnieniami o lojalności i braterstwie.
Cytat: Głupcy! Jest tyle wielkich rzeczy leżących w zasięgu możliwości! Możemy zmienić świat, jeśli tylko staniecie za nami. Zbudźcie się, zanim umrzecie!

Stereotypy

*Assamici - Łączy nas wspólny wróg, Ventrue, i nic więcej.
*Gangrele - Choć ich piersi płoną od ognia Bestii, to nie potrafią wznieść się ponad to. Gdyby tylko byli cywilizowanymi, mogliby stać się wartościowymi sprzymierzeńcami.
*Kapadocjanie - Chorzy i kłamliwi. Zostawmy id okradanie grobów.
*Lasombra - Przeklęci krętacze i manipulatorzy. Pierwsze kroki do stworzenia jakiegokolwiek społeczeństwa powinny wieść po ich trupach.
*Malkavian - Współczujcie dzieciom Malkava, bo to zniszczony klan. Uczcie się od nich i wspierajcie braci, byśmy nie ugrzęźli w chaosie tak głęboko jak oni.
*Nosferatu - Mimo ich klątwy, mają najostrzejszy słuch z nas wszystkich. Nie lekceważcie ich.
*Ravnos - Nienawidzą prawdy i uciekają od niej.
*Toreador - Tak jak oni szanujemy sztukę i osiągnięcia. Ale ich przekleństwem jest zaniechanie walk o przekonania; upadniemy tak samo, jeśli zaufamy Toreadorom.
*Tremere - Nigdy nie wierzcie w ich kłamstwa. Dla pragnienia władzy zabili Saulota i z wami mogą zrobić to samo.
*Tzimisce - Bądźcie ostrożni, gdy między nich wchodzicie. Zamkniecie dwoje oczu, a obudzicie się bez żadnego.
*Ventrue - Nienawidzą nas od Kartaginy. Od Kartaginy ich nienawidzimy.
*Wyznawcy Seta - My budujemy, oni powodują rozpad. Są naszymi wrogami.
*Baali - Nie znam niczego, czego oni nie próbowali skalać. Wyślijcie ich do otchłani, której tak pożądają.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Agnes

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Strona 1 z 1

Forum Vampire: Bloodline Strona GłównaPostaćKlany
Obecny czas to Wto 12:28, 22 Kwi 2025
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group - Glass˛ Created by DoubleJ(Jan Jaap)
Regulamin