Autor |
Agnes
Administrator
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Śro 14:14, 08 Mar 2006
|
|
Wiadomość |
|
"Brujahowie są wspaniałymi mędrcami - wojownikami, zawsze dążącymi do doskonałości umysłu i ciała. Starsi klanu wspominają Złoty Wiek i z bólem opowiadają o upadku Kartaginy. Ostatecznym celem Brujahów jest stworzenie lepszego miejsca, w którym wampiry wszystkich rodzajów mogłyby koegzystować w pokoju i i dostatku."
"Niestety, najbardziej bolą rany po zniszczonych marzeniach. Klęska Kartaginy podsyciła tylko ich nienawiść, a odmowa wzniesienia się ponad stan obecny wyrażona przez pozostałe klany pozostawiła w ustach gorycz. Więc walczą. Stają przeciw Ventrue za zniszczenie Kartaginy, walczą z Lasombra za wspieranie ułomnej teraźniejszości, atakują Tremere za zabicie Saulota - listę można by ciągnąć w nieskonczoność. Brujahowie zawsze znajdą sobie jakiś powód do walki."
"Obecnie w klanie Brujah panuje rozłam. Członkwoei nie mogą się zgodzić co do kierunku zmian i rozwoju, czyli w istocie kłocą się o cele, do których będą dążyć. Część chciałaby stworzyć społeczeństwo, które mogliby w pokoju współtworzyć śmiertelnicy i Kainici, podczas gdy drudzy postulują pozostanie w cieniu i równość między Kainitami, ale zwierzchność względem ludzi. Dodatkowo, członkowie klanu Przeistaczają teraz równie dużo żołnierzy jak i myślicieli czy filozofów, przygotowując się do zapowiadanych walk. Klan wierzący w harmonię rozszczepia się pod ciężarem własnej metamorfozy."
"Choć struktura klanu cierpi z powodu wewnętrznego rozkładu, Brujahowie stają po stronie pobratymców, gdy tylko pojawia się taka potrzeba. Prawie wszyscy Rodzice traktują potomstwo z większym szacunkiem, niż można zaobserwować to w innych klanach. Do tradycji Brujahów należy podejrzliwość względem obcych, ale jeśli zasłuży się na ich szacunek, stają się najwierniejszymi (i najbardziej naiwnymi) przyjaciółmi, jakich można sobie wyobraźić."
Przydomek: Zeloci
Wygląd: W większości przypadków Brujahowie są szczupli o orlich rysach. Do Przeistoczenia wolą wybierać nowicjuszy, których ciała i umysły są bliskie perfekcji, ale obecne czasy zmuszają ich do obniżenia tych kryteriów. Silnie identyfikują się ze śmiertelnymi; nowicjusze starają się ubierać tak, jak czynili to za życia (lub przynajmiej wyglądać możliwie najnormalniej).
Schronienie: Brujahowie zamieszkują dowolne miejsca, choć większość wybiera schronienie w pobliżu ludzi. Utrzymują też swe ludzkie rezydencje (jeśli je posiadają), a w rzadkich przypadkach mieszkają wspólnie w miastach.
Pochodzenie: Brujahowie szukają myślicieli i tych, którzy są niezadowoleni ze społeczeństwa, które ich otacza. Przyjęty w ich szeregi rzemieślnik może być niepiśmienny, ale musi potrafić sprawnie artykułować myśli. Wojownik, kandydat do Przeistoczenia, poza sprawnym machaniem mieczem powinien wykazać się umiejętnościami myślenia, strategii i planowania. Brujahowie cenią egalitaryzm, więc przyjmą każdego, kto wyda się wartościowy - zarówno kobietę jak i mężczyznę, sługę jak i arytoskratę.
Kreacja bohatera: Brujahowie często pełnią w życiu rolę żołnierza lub intelektualisty, choć mogą mieć praktycznie dowolne pochodzenie. Obecnym centrum potęgi klanu jest Hiszpania i wielu nowicjuszy tam się właśnie urodziło. Łaczy ich pragnienie ujrzenia, jak obecny stan przeradza się w coś rzeczywiście ażnego. Mają zwykle agresywne lub dynamiczne Natury i Postawy. Atrybutami pierszoplanowymi staja się zwykle Fizyczne lub Umysłowe, tak jak Talenty czy Wiedza najważniejszymi Zdolnościami. Często w Cechach Pozycji mają Sprzymierzeńców, Świtę lub Trzodę. Większość podąża Drogą Człowieczeństwa lub Niebios.
Klanowe Dyscypliny: Akceleracja, Potencja, Prezencja
Ułomności: Członkowie tego klanu wpadają w szał znacznie szybciej niż inne wampiry. Oczywiście Brujahowie całkowicie temu zaprzeczają; prawda jest taka, że stają się nad wyraz drażliwi (aż po granicę szałi), kiedy tylko poruszy się ów temat.
Organizacja: Brujahowie starają się samodzielnie radzić sobie z problemami, ale w potrzebie zawsze mogą liczyć na współbraci. Członkowie klanu zamieszkujący dany region zbierają się okazjonalnie na narady, dzielą się nowinami i roztrząsają konkretne, bieżące sprawy. Spotkania takie rzadko rozwiązują omawiane problemy - najczęściej kończą się kilkoma zapewnieniami o lojalności i braterstwie.
Cytat: Głupcy! Jest tyle wielkich rzeczy leżących w zasięgu możliwości! Możemy zmienić świat, jeśli tylko staniecie za nami. Zbudźcie się, zanim umrzecie!
Stereotypy
*Assamici - Łączy nas wspólny wróg, Ventrue, i nic więcej.
*Gangrele - Choć ich piersi płoną od ognia Bestii, to nie potrafią wznieść się ponad to. Gdyby tylko byli cywilizowanymi, mogliby stać się wartościowymi sprzymierzeńcami.
*Kapadocjanie - Chorzy i kłamliwi. Zostawmy id okradanie grobów.
*Lasombra - Przeklęci krętacze i manipulatorzy. Pierwsze kroki do stworzenia jakiegokolwiek społeczeństwa powinny wieść po ich trupach.
*Malkavian - Współczujcie dzieciom Malkava, bo to zniszczony klan. Uczcie się od nich i wspierajcie braci, byśmy nie ugrzęźli w chaosie tak głęboko jak oni.
*Nosferatu - Mimo ich klątwy, mają najostrzejszy słuch z nas wszystkich. Nie lekceważcie ich.
*Ravnos - Nienawidzą prawdy i uciekają od niej.
*Toreador - Tak jak oni szanujemy sztukę i osiągnięcia. Ale ich przekleństwem jest zaniechanie walk o przekonania; upadniemy tak samo, jeśli zaufamy Toreadorom.
*Tremere - Nigdy nie wierzcie w ich kłamstwa. Dla pragnienia władzy zabili Saulota i z wami mogą zrobić to samo.
*Tzimisce - Bądźcie ostrożni, gdy między nich wchodzicie. Zamkniecie dwoje oczu, a obudzicie się bez żadnego.
*Ventrue - Nienawidzą nas od Kartaginy. Od Kartaginy ich nienawidzimy.
*Wyznawcy Seta - My budujemy, oni powodują rozpad. Są naszymi wrogami.
*Baali - Nie znam niczego, czego oni nie próbowali skalać. Wyślijcie ich do otchłani, której tak pożądają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|